miercuri, 31 decembrie 2014

Cum se face un crin din hartie creponata!


         O sa incerc sa prezint pasii de efectuare si asamblare al unui crin din hartie creponata.Oricine poate realiza aceasta floare.Ca si materiale este nevoie de :
- sarma de flori
- hartie creponata : galben pt pistil,rosie sau alta culoare pentru petale si verde pentru frunze.
- lipici pentru asamblare





Am pregatit sarma imbracata in hartie verde si taiata cat sa formez pistil.Hartia galbena o folosesc pentru a forma capetele galbene ale pistililor


Am format pistili pentru doi crini,urmeaza montarea lor pe cele doua sarme de dimensiuni mai mari


Am montat pistilii si am format frunzele care sunt montate pe sarma pentru a le da elasticitate si pentru a fi asezate mai uros in pozitia dorita


am format un boboc din doua bucati hartie creponata rasucita la mijloc si asamblate cap la cap (ca doua jumatati de nuca)


Am taiat petalele pentru crini.Fiecare crin cuprinde 3 petale mai mici si 5 petale mai mari.


Le formez pentru montare.Se asambleaza(folosind lipici in partea de jos a petalei) intai petalele mici in jurul pistilului si apoi petalele mari.La baza se prind cu hartie verde pentru a nu se desface , hartie ce se monteaza si pe fir in jos.Se ataseaza si frunza in pozitia dorita si se prinde toto cu hartie verde.Bineinteles la toti pasii de montare se foloseste lipici.



primul crin cu boboc si frunza este gata


cei doi crini de dimensiuni diferite


si iata produsul final.nu cred ca este greu,oricine poate incerca si reusi cu un pic de indemanare si exercitiu

Sper ca am reusit sa fiu destul de explicita si sa va starnesc curiozitatea de a incerca sa realizati aceasta floare.

Un comentariu: