miercuri, 31 decembrie 2014

Un alt bradut hand made

      Am gasit intr-o cutie de cadou acest plastic macinat foarte bine tasat si mi-a venit ideea.L-am asamblat pe un carton ,l-am prins cu funda si am inceput sa aplic globuletele folosind un pistol de lipit.Si a iesit altceva,un alt fel de bradut - bradut nahd made.Cei doi braduti au stat de straja in noaptea de Craciun.Am simtit ca am altfel de braduti de Craciun.Pot di confectionati din orice material gasit prin casa:panza,hartie de ambalat,hartie creponata si ornati arata mirific.


      Iata si aranjamentul pentru masa de Craciun.Un simplu cos de rachita caruia i-am atasat crengute de brat artificial,trandafiri din hartie creponata,ornamente argintii si globulete.Lumanarea a fost la loc de cinste si a fost folosita in timpul savurarii mancarurilor de Craciun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu